Zhen-ism

A blog about fun things in life A blog about music in life A blog about GUITAR in life A blog about lonely rocker in life A blog about friendship in life A blog about jokes in life .....................................

Tuesday, July 18, 2006

《我好累》

词 ,曲 : 其震


我一个人看电影
不好受的滋味
我的笑话没人听
想离开的感觉

人人都有一位
全都忘了我是谁
当初是我犯了罪
给了你我所有一切

我好累 我好累 一个人的时间多得反胃
我好累 我好累 何时有一个人来相陪
我好累 我好累 用在你的时间拿不回
我好累 我好累 你远走高飞我在赎罪

2 Comments:

Post a Comment

<< Home